Kalitemizi Kendi Gözlerinizle Görmeniz İçin Tüm Hizmetlerimizde %30 İndirim CLOUDA30

Hizmet ve Kullanım Sözleşmesi

Hizmet Sözleşmesi

Sözleşme sitemiz üzerinden sağlanan tüm hizmetler için geçerlilik sağlamaktadır. Sipariş verecek gerçek
bireyler veya tüzel kişilerin sipariş öncesinde tüm sözleşmeyi okuması gerekmektedir. Bu sözleşme Clouda Bilişim Teknolojileri Ticaret Limited Şirketinin sağladığı hizmetlerde kullanım koşullarını ve
kurallarından oluşmaktadır. Sözleşmeyi kabul etmediğiniz durumlarda sipariş işlemini en kısa sürede
durdurunuz. Sipariş verilen veya ödemesi yapılan tüm müşteriler bu sözleşmeyi kabul etmiş sayılacaktır.
Sözleşmelerimiz kayıt esnasında ve sitemiz üzerinden tamamen tarafınıza açık olarak sunulmaktadır.
1. Hizmet Sağlayıcı ve Taraflar

1.1: Bu sözleşme hizmetler bölümünde belirtilen hizmetleri (Hizmetler olarak anılacaktır) sağlayan Clouda Bilişim Teknolojileri Ticaret Limited Şirketi (Clouda olarak anılacaktır) ile Yeni müşteri kaydı
bölümünde belirtilen detayları ile belirtilen kişi/kurum (Müşteri olarak anılacaktır) arasında Clouda’a
ait olan internet adresinde faaliyet gösteren internet sitesinin (Site olarak anılacaktır) kullanımı ve bu site
üzerinden satın alınacak ve bu muhasebe ve faturalandırma Clouda Bilişim Teknolojileri Ticaret Limited
Şirketi aşağıda belirtilen madde ve koşullar ile imza altına alınmış sayılacaktır.
1.2: Taraflar is bu sözleşmede yazılı bilgilerin doğruluğunu beyan, kabul ve taahhüt etme zorundadırlar.
2. Sözleşmenin Konusu

2.1: İs bu sözleşme müşteri tarafından site üzerindeki işlemlerinde, siparişlerinde, gönderdiği Mesajlarında kayıt
işleminde vermiş olduğu bilgiler doğrultusunda yapmaya ve yapmamaya izni olan bölümleri, siparişlerinde
tercihleri uyarınca alacağı hizmetler karşılığında Clouda’a ödeyeceği ücretleri düzenleyecektir. Bu
hizmet ve işlem açıklamaları aşağıdaki gibidir.
2.2: Üyelik bilgileri müşteri tarafından üye olunma sırasında girilen bilgilerdir. Bu bilgiler yapılan işlemlerde baz
alınacağından müşteri ve üyenin bu bilgileri hatasız eksiksiz ve doğru girdiği varsayılmaktadır ve buna göre
işlem sağlanmaktadır.
3. Sözleşmenin Sorumlulukları

3.1: Clouda İnternet Hizmetleri, müşterinin talebi üzerine sipariş olarak ilettiği hizmetleri sağlayacaktır.
Siparişin kabulü mesajı ile Clouda ilgili ücreti tahsil ettiğini kabul edip söz konusu siparişte belirtilen hizmeti
vereceğini taahhüt edecektir.
3.2: Ödeme sekli, KDV farkları sipariş sırasında çıkartılacak toplam miktar ile belirtilerek müşterinin aylık veya yıllık
ödeme tercihlerine göre ödemesi gereken ücretler Clouda tarafından bildirilecektir. Ürünün ya da ürünlerin yer
aldığı satış sayfasının altında KDV Dahil ibaresi var ise, sistem KDV’yi hesaplamadan siparişi tamamlayacaktır.
3.3: Sipariş kabulü ve işlemleri onaylanmasından sonra Clouda, müsteri siparisi detayında bulunan hizmete
ilişkin; kontrol panel,ftp, SQL ve e-mail kullanıcı adları ve sifrelerini müsteriye iletecek ve hizmet baslamıs olacaktır. İlgili
hesapların ve sifrelerin sorumlugu müsterinin sorumlulugunda olup bu konulardan dogabilecek zarar ve ziyandan
müşteri sorumlu olacaktır.
3.4: Müsteri, aldıgı hizmet dâhilinde Clouda tarafından aldıgı beyan ve uyarılara uyacagını taahhüt eder.
Müsteri, hosting hesabından faydalanırken Clouda tarafından yayınlanan her türlü ihtar ya da bildirime uymayı
beyan, kabul ve taahhüt eder. Müsteri, almıs oldugu bulundurma hizmetinde kendisine ücretsiz ve sınırsız olarak verilen
hizmetleri yine ücretli ya da ücretsiz ve/veya sınırlı ya da sınırsız olarak üçüncü kisilere dagıtamaz, satamaz.
3.5: Müsteri, hizmet dahilinde sahip oldugu yazılım ve programları kullanarak erisim hakkı bulunmayan dosya veya
programlara erismemeyi, bu tarz bir sorundan dolayı herhangi bir problem yaratmamayı, olusabilecek sorun ve
problemlerde zararı karsılamamayı taahhüt eder.
3.6: Müsteri, alan adı, hosting veya aldıgı hizmetlerin kullanılması sırasında yürürlükte olan veya sözlesme süresince
yürürlülüge girecek olan vergi, harç ve benzer yükümlülüklerin kendisine ait oldugunu ve karsılayacagını kabul ve taahhüt
eder.
3.7: Müşteri, hizmeti dâhilinde barındırdığı tüm dosya, doküman ve programlardan, web sitesi ve mail hizmetleri ile
kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerden kendisi sorumlu olduğunu, söz konusu veri, bilgi ve beyanların yasalara
aykırılığından doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluğu kendisi karşılamayı kabul ve taahhüt eder. İs bu konuda
doğabilecek sorunlardan Clouda’ya herhangi bir kusur iletilemez. Clouda, sayfaları gönderilmeden
önce gözden geçirmez, doğrulamaz, ciro etmez veya kullanıcı tarafından yapılmış sayfalar için herhangi bir şekilde bir
sorumluluk almaz. Clouda, kullanıcı hesaplarını bu ana hatları ihlal ettiği için veya başka bir sebeple veya
Clouda’in kendi veya kullanıcılarından herhangi birinin isine zararlı olduğuna inandığı için fesih edebilir. Clouda hukuka aykırılık teşkil eden filleri ve eylemleri öğrendiğinden itibaren müşteriye haber vermeden silmek hakkına
sahiptir.
3.8: Clouda, sağladığı hizmet içerisinde bulunan müşteri verilerinin hatalı kullanımlarından, veri içeriklerinden,
e-mail ile kullanılan tüm verilerden doğabilecek hiçbir maddi veya manevi zararlardan sorumlu tutulamaz. Bu verilerin
yedekleme ve saklama yükümlükleri müşteriye aittir. Clouda müşterinin tüm verilerini düzenli bir biçimde
yedekleme ve bakım işlemine tabi tutacaktır. Buna rağmen Clouda hizmetlerinde meydana gelebilecek kesinti
veya veri kaybından dolayı oluşabilecek hatalardan, zarardan ve ziyandan Clouda sorumlu değildir. Verilerin
yedeklenmesi sözleşme metninde aksi belirtilmediği sürece müşterinin sorumluluğundadır
3.9: Clouda, müşteri tarafından sipariş verilmiş ve ödemesi sorunsuz olarak gerçekleştirilmiş domain adı tescil
işlemlerini yürütecektir. Tescil edilen ve sipariş ile kabul edilen tescil talebi ile ücreti ödenen domain alan adının sahibi
müşteridir. Clouda bu konuda müşterinin talepleri doğrultusunda domain adı üzerinde işlem yapabilecektir.
Müşteri tarafından domain adı üzerinde bir düzenleme, değişiklik ve transfer taleplerini en kısa sürede yapacaktır.
3.10: Müşteri, firmayı karalama, olumsuz eleştirme, internet ortamında ya da başka platformda bu tarz kampanyalar
düzenlenmesi takdirde hesap sorgusuz ve sualsiz sunuculardan silinerek, firmamız hiçbir sorumluluk kabul etmeyecektir.
3.11: Müşteri, aldığı hizmetin faturasını adresine istediği zaman kargo ücretini kendisi ödemekle yükümlüdür, eğer kargo
ücretini ödemeyip kargoyu geri çevirir ise kargo ücreti müşterinin panelinde fatura olarak yansıtılır. Eğer müşteri
yansıtılan faturayı ödememekle ısrar ederse fatura içeriğindeki urun ve hizmetler fatura ödenene kadar bloke edilir.
3.12: Müşteri, bizden kaynaklanmayan yazılımsal bir sorun yaşadığı takdirde firmamızı sorumlu tutamaz. Sunucu
hizmetleri un managed olarak sağlanmaktadır, tüm sorumluluk müşteriye aittir.
3.13: Müşteri, siparişini verdiği hizmetin ödemesini yaptıktan sonra en geç 48 saat içerisinde hizmetini teslim alacaktır.
Eğer bu süre içerisinde hizmetini teslim alamaz ise, talep ederse ödemesini geri talep edebilecektir.
3.14: Clouda bilgi vermek, duyuru bildirmek ve kampanya duyurmak için SMS veya-E-mail gibi araçları
kullanabilir. Clouda bu bildirimleri yaparken yalnızca sistemde kayıtlı olan Telefon Numaranız ve Mail Adresinizi
kullanacaktır. Müşteri, duyuruları veya kampanya detaylarını almak istemiyorsa sistem üzerinden destek kaydı
oluşturarak Clouda’a bildirmek zorundadır. Clouda kayıtlı her müşteriyi otomatik olarak bu
bilgilendirmeleri kabul etmiş sayacaktır.

4. Sözleşmenin ve Hizmetlerin Teslim Süresi

4.1: İs bu sözleşme sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından Clouda’a iletilmesi ile birlikte tarafların
belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.
4.2: Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.
4.3: Taraflar sözleşmenin sona ermesinden 10 is günü öncesine kadar sözleşmenin süre sonunda sona ereceğini ihtar
etmemişler ise sözleşme aynı şart ve hükümler ile önceki sözleşme süresi kadar uzar. (ücret husunda meydana gelen
değişiklikler saklıdır.)
4.4: Verilen hosting ve reseller hesapları ödeme onayı sonrası sistem tarafından otomatik olarak aktif edilmektedir. VDS,
Dedicated sunucu vb. özel kurulum gerektirdiginden dolayı belirli sürelerin altında kurulması mümkün olmadıgından VDS
Hizmetleri 24 saat içerisinde, Dedicated sunucu hizmetleri 48 saat içerisinde teslim edilmektedir. Yogunluga baglı olarak
hizmet teslim süresi uzayabilmekte veya kısalabilmektedir. Ortalama hizmet teslim süremiz 24 saattir.

5. Sözleşmenin Ücret Detayları

5.1: İs bu sözlesmede belirtilen hizmetler karsılıgı olarak ödenecek ücret siparis islemi sırasında belirtilen miktar kadardır.
Belirtilen ücretlere KDV dâhil degil ise sonradan dahil ederek hesaplanır ve müsteriye gösterilerek tahsilat gerçeklesir.
5.2: Clouda önceden haber vermeksizin fiyatlar ve tarifeler üzerinde ileriye dönük olarak degisiklik yapma
hakkını saklı tutar. Müsteri is bu degisiklikler konusunda simdiden olusabilecek degisiklikleri kabul, beyan ve taahhüt
eder
5.3: Ücret eger döviz kuru cinsinden verilmis ise fatura tarihindeki Merkez bankası efektif satıs kuru üzerinden Türk
Lirasına çevrilerek ödenir.
5.4: Ücret fatura kesim tarihinden itibaren 5. is günü sonuna kadar siparis islemi sırasında kredi kartı ile ödeme talimatı
var ise kredi kartı hesabından, kredi kartı ile ödeme talimatı yok ise müsteri iletisim adresinde belirtilen banka hesap
numaralarına veya Clouda elden ödemekle yükümlüdür.
5.5: Ödemenin gecikmesi durumunda Clouda kur farkı faturası kesme hakkını saklı tutar.
5.6: Clouda müsteri ödeme islemini tamamlayıncaya kadar ilgili hizmeti kapatma, açma hakkını saklı tutar.
5.7: Siparis esnasında belirtildigi gibi domain/alan adı, SSL sertifikaları ve sunucu hizmetlerinde ( colocation, dedicated,
sanal sunucular ) islemlerinde geri ödeme yapılmaz

6. Hizmetlerin ve Hesabın Askıya Alınması

6.1: Ödeme konusunda problem yasanması, kredi kartı ile ödeme talimatı olan müsterilerde karsılık sorunları veya
hüküm ve yükümlülükler ile ilgili maddelerden dolayı Clouda, müsteriye verilen hizmetlerin tümünü, e-mail,
web, ftp hesaplarının tamamını durdurma hakkını saklı tutar.
6.2: Bu durumun devam süresince müsteri adına e-mail, web, ftp erisimleri yapılamaz ve e-mail hesapları bloklanarak
gelen e-mailler geri çevrilir.
6.3: Sunucu üzerinde site basına en fazla CPU ve RAM kullanım oranı %20 'dir. %20 'yi geçen kullanıcı hesapları, ilk
uyarının ardından askıya alınır.Bu hususta özel kampanya veya özel paketlerde belirtilen CPU oranları geçerlidir. CPU
oranlarını geçen internet siteleri yada hizmetleri, Clouda’nın zor durumda kaldıgı durumlarda müsteriye haber
vermeksizin kapatması yada iptal etmesi hakkına sahiptir. 60 dakikadan daha az sürede bir “cron” çalıştıramaz. Tüm
hosting paketlerinde 100% olarak sistem aktifliğini riske sokacak cpu kullanımında hesabınız suspend edilir. Hosting
hizmetleri dosya arşiveleme amaçlı kullanılamaz.
6.4: Sunucularımız üzerinde gerek telif hakları gerek T.C. yasalarına aykırı içerik bulundurmak yasaktır. Bu içerige;
bruteforce-spam-ddos, hack, crack, warez, adult ve her türlü telif hakkı içeren dosyalarda dahildir.
6.5: Sunucu üzerindeki tüm yazılımların güvenligi müsterilerimize aittir. Chmod 777 'den kaynaklanabilecek yada
yazılımınız ile ilgili kaynaklanabilecek herhangi bir konuda hiçbir sekilde Clouda sorumlu değildir.
6.6: Müşteri sunucu hizmetlerinde belirtilen ödeme tarihinde faturasını ödememesi durumunda hizmet 1 ile 3 gün
boyunca askıda bekletilir. 1 veya 3. gün sonunda olacaklardan Clouda sorumlu değildir. Müşteri ödeme
döngüsünü takip etmeli ve son ödeme günün geciktirmeden ödeme yapmalıdır.
6.7: Sunucularımız üzerinden DDoS saldırısı yapılması yasaktır, böyle bir durumun tespitinde Clouda müşteriye
sormaksızın hizmeti iptal etme hakkına sahiptir.
6.8: Firmamızda bulunan hizmetlerde barındırılması yasak olan sistemler (dosyalar): Bu dosyaların hizmetlerde
kullanıldığı saptanırsa Clouda İnternet Hizmetleri bu hizmeti koşulsuz şartsız durdurmaya hak kazanır.
Durdurulan hizmetlerin geri iadesi yapılmaz.
• Toplistler • *****, erotizm ve pornografi içeren siteler / Yasalara aykırı içerik siteleri • IRC betikleri / Botlar
• Proxy betikleri / Anonymizers • İzinsiz yazılım / ***** • İmaj barındırma betikleri (Photobucket veya Tinypic benzeri)
• Autosurf / PTC / PTS / PPC siteleri • IP tarayıcıları (IP Scanner) • Bruteforce programları / Betikleri / Uygulamaları
• E-posta bombalama / Spam betikleri • Dosya barındırma / Yansı betikler. (rapidshare benzeri) • Video dağıtımı
(youtube.com benzeri betikler) • Escrow / banka benzeri siteler • HYIP vb. siteler • Yatırım siteleri (FOREX, E-gold
Exchange, Second Life/Linden Exchange, Ponzi, MLM / Pyramid Scheme) • Yasal dağıtım hakkına sahip olmadan herhangi
bir materyalin satışını yapmak • Prime Bank Programları • Aldatıcı / Fake Sistemler • Şans / Loto / Kumar oyunları siteleri
(teşvik edenler dahil) • MUD / RPG veya PPBG’ler • Diski zorlayan programlar • Nefret içeren / Irkçı / Rahatsızlık veren
siteler • Hacker odaklı siteler / arşivler / programlar / forumlar / (dark.net vb.) • Yasadışı aktiviteleri organize eden siteler
• Yasadışı, telif hakkı gerektiren bağlantı içeren (*****) forumlar / web sayfaları • Kuruluş ve yayın amacı ne olursa olsun
Metin 2 / Knight Online / League of Legends / Counter Strike vb. tarzda online oyun siteleri • Yasal olmayan ve telif
içeren film, dizi vb. yayınlar yapmak, 3. kişilere izlettirmek, sunucu trafigini kullanmak • Video yayını yapmak, sunucu
üzerinde video barındırmak, sunucuyu arşiv olarak kullanmak • Mailer Pro vb. • Phishing tarzı siteler • Clouda’a
ait site ve diğer içerikler

7. Sözleşmenin Feshi

7.1: Müsteri is bu sözlesmenin herhangi bir maddesine aykırı davranarak sorumluluklarını ve taahhütlerini yerine
getirmedigi takdirde yada is bu sözlesmenin ön yüzünde beyan ettigi bilgilerin dogru olmadıgının tespiti halinde,yukarıda
belirtilen sözlesmeyi askıya alma halinin 3 günden fazla devam etmesi halinde, Clouda hiç bir ihtar ve ihbara
gerek kalmaksızın sözlesmeyi tek taraflı olarak fesih etme hakkına sahiptir. Bu sekilde gerçeklesecek fesih sonrasında
müsteri; kalan süreye bakılmaksızın ödemis oldugu son sözlesme ücretini geri isteyemeyecegini, fesih tarihinde
yürürlükte olan emsal sözlesme bedelinin 5 katı ticari cezai tazminat ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
7.2: Müsteri hiç bir gerekçe göstermeksizin sözlesme normal süre ile sona ermeden 10 gün önce yazılı olarak ihtar etmek
sartı ile is bu sözlesmeyi süresi sonunda fesih etme hakkına sahiptir. Sözlesmenin sona erme süresinden önce müsteri
tarafından fesih edilmesi halinde sözlesme sonuna kadar ödenecek olan ücretlerin 1/2 sini defaten ve pesin olarak
ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

8. İletişim Ve Bilgi Adresleri

8.1: Taraflar konusu sözlesmeden kaynaklanan her türlü tebligat için taraflar siparis adresinde belirtilen posta adreslerini
yasal ikametgâh olarak kabul, beyan ve taahhüt etmislerdir.
8.2: Bu adreslere yapılan her türlü tebligat tarafların eline ulasmasa bile teblig edilmis kabul edilecektir. İs bu adreslere
ait degisiklikler diger tarafa yazılı olarak bildirilmedikçe eski adresler geçerli olacaktır.
8.3: Clouda sözlesme süresi içinde müsteri'nin beyan ettigi elektronik posta adresine mesaj, bilgi, yazı, ihtar,
ödeme bildirimi, hesap hareket çizelgesi,hesap ekstresi gönderebilir. Müsteri söz konusu elektronik iletilerin alınmadıgı
yada kendisine ulasmadıgı iddiasında bulunamayacagı gibi, söz konusu iletilerin gönderildikleri tarihten 1 gün sonra yasal
anlamda teblig etmis sayılacagını beyan, kabul ve taahhüt eder.

9. Ücretin Ödenmesinde Tereddüte Düşülmesi

9.1: Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık başvuru tarihini takip eden 7 gün içinde ödeme gerçeklestirmediği takdirde
temerrüde düşmüş sayılır. Bu durumda Clouda kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden
itibaren aylık %25 gecikme faizi talep edebilir. Müsteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul
eder.
9.2: Müsteri, is bu sözlesmeden dogan her tür alacak için Clouda’nın dava yada icra takibi açması halinde de
aylık %25 gecikme faizi, bakiye borç miktarının %50'si kadar cezai sart, %10'u Avukatlık Ücreti ve diger tüm yasal giderleri
ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.
9.3: Müsteri, is bu sözlesmeden dogan alacaklarının tahsili için yasal mercilere İhtiyati Haciz ve İhtiyati tedbir için
başvurması halinde Clouda'in teminatsız İhtiyati Haciz ve İhtiyati Tedbir kararı almaya yetkili olduğunu ancak
buna rağmen Mahkemelerce teminat istediğinde, Bankalardan alınacak teminat mektuplarından doğacak komisyon ve
her türlü ücretin kendileri tarafından ödeneceğini ve bu konulara hiçbir itirazda bulunmayacağını beyan, kabul ve
taahhüt eder.
9.4: Alınan hizmete ilişkin ödemenin, ödeme zamanında yapılmadığı takdirde, Clouda'in bu hizmeti bilgi
vermeksizin durdurma hakkında sahip olduğu gibi; son ödeme tarihinden 1 hafta süre içinde ücretin ödenmediği
durumlarda hizmetin komple geri dönüşümsüz olarak silme hakkına da sahipliği mevcuttur. Bu uygulamaya tabi tutulmuş
müsteriler yedek ve hizmetin açımı gibi taleplerde bulunmamayı kabul ederler.

10. HostingHizmet Kullanım Koşulları

10.1: Hosting sunucularında (Paylasımlı sunucularda) herkesin eşit haklara sahip olması için her müşteri en fazla %25 CPU
kullanma hakkına sahiptir. Hosting kapasitesi dışında işlem yapan web siteler uyarılarak veya uyarılmadan suspend edilir.
Bundan doğan zararlardan Clouda sorumlu tutulamaz
10.2: Clouda suspend (askıya aldığı ) site veya siteler için herhangi bir bilgi verme veya iletim yapma
zorunluluğu bulunmamaktadır. Tüm müşteriler önceden sözleşmeyi okumuş ve şartları kabul etmiş sayılır.
10.3: Hosting sunucuları mailing hizmeti olarak kullanımı yasaktır. Mail hizmetleri bireysel olarak kullanım yapılabilir
fakat kurumsal olarak mail gönderim işlemi sağlanamaz. Clouda bu durumunda siteyi suspend moduna alabilir.
Mail hizmetleri toplu mail gönderimi için uygun değildir.
10.4: Hosting sunucusu arşiv olarak kullanılması yasaktır. Bu bağlamda Clouda 10 MB üstü tüm dosyaları
otomatik olarak sunuculardan silmektedir.
10.5: Hosting hizmetlerinde kontrol panellerinden alınan yedekler yedek niteliği taşımamaktadır. Alınan yedekler yerel
(local) bilgisayarınıza veya cihazınıza indirmeniz gerekmektedir. Olası bir veri kaybı durumunda kontrol panelinden
indirilmeyen yedekler işlevsel olmayacaktır. Clouda belirli aralıklarla uzak sunuculara yedekleme yapmaktadır.
Bu durumda bile Clouda veri kurtarma garantisi sunmamaktadır. Yedek alma sorumluluğu müşteriye aittir.
10.6: Hosting hizmetlerinde “disk limitlendirilmemiştir “ ibaresi yalnızca site dosyaları baz alınarak işleme alınmaktadır.
Tar.gz, jpeg, png, mp3, mp4, avi, pdf vb. gibi uzantılar ile disk kullanımı yapılması yasaktır. Bu durumun yaşanması
halinde siteniz askı moduna alınabilir.
10.7: Hosting hizmetlerinde ödemesi geçmiş veya bir ihlal sonucunda askıya alınan sitenin yedeklerinin iletilmemesi
yalnızca Clouda inisiyatifindedir. Clouda yedek iletiminde ek ücret talep edebilir veya yedek iletimini
reddedilebilir. Müşteri bu durumda yedek alma sorumluluğunu göz önünde bulundurarak işlem sağlamalıdır.
10.8: Hosting hizmetlerinde yasaklı olan PHP fonksiyonları açılması veya yüklenmesi yalnızca Clouda ve Clouda server ekibinin incelemeleri ardından işleme alınabilir. Clouda bu ek durumunu reddedebilir.

11. VDS – Dedicated –Game Server Hizmet Kullanım Koşulları

11.1: VDS ve Game Server sunucularında (Paylasımlı sunucularda) herkesin eşit haklara sahip olması için her müşteri en
fazla %50 CPU kullanma hakkına sahiptir. VDS ve Game Server kapasitesi dışında işlem yapan sunucular uyarılarak veya
uyarılmadan suspend edilir. Bundan doğan zararlardan Clouda sorumlu tutulamaz.
11.2: VDS ve Game Server sunucularında müşteri satın aldıktan sonra paylaşımlı hizmet olduğunun bilincinde olarak
kullanımlar yapmalıdır. Herkesin eşit haklara sahip olduğu bu hizmette, İnternet ( Network ) anlık kullanımı 100Mbit/s ve
üzerine çıkamaz. Belirtilen kullanım limitini aşan sunucu veya sunucular uyarılarak veya uyarılmadan suspend edilir.
Bundan doğacak zarardan/zararlardan Clouda sorumlu tutulamaz.
11.3: VDS – Game Server - Dedicated sunucularında kullanılan İP Adresleri SPAM – ABUSE bildirimi gelmesi durumunda
anons durdurma işlemi yapılabilir. Yapılacak işlem ip adresini riske veya spam listelerine sokması durumunda Clouda bu hizmeti otomatik olarak suspend edecektir. Bilgi verilmesi yalnızca Clouda inisiyatifindedir. İp
adresi tarafınıza tahsis edildiğinde herhangi bir spam durumu veya ip bazlı erişim sorunu var ise bu durumu sipariş
ardından en geç 2 saat içerisinde sistem üzerinde yer alan Teknik Destek alanından Clouda’a bilgi veriniz.
11.4: VDS Server hizmetleri alındığında Clouda yalnızca server (sunucunun) aktif olması ve bağlantı almasını
sağlayacaktır. İçerisinde kurulan web sayfası, mysql, DNS, SSL, apahce2, squid Proxy vb. gibi kurulumların aktifliği veya
çalışırlığı Clouda sorumluluğunda değildir. Müşteri yalnızca sanal sunucu hizmeti aldığında bu tür paketlerin
kurulum, aktiflik veya kontrol edilmesini isteyemez. Müşteri bu durumun Clouda tarafından incelenmesini
isterse, sistemlerimiz üzerinden SLA (Destek) paketi alabilir. Destek paketinin kabulü veya reddedilmesi yalnızca Clouda inisiyatifindedir.
11.5: VDS – Game Server – Dedicated server hizmetleri paylaşımlı sunucu olması dolayısıyla Clouda bu
hizmetlerde yedekleme veya dosya tutma sorumluluğunu almamaktadır. Belirtilen hizmetlerde yedek alma sorumluluğu
müşteriye aittir. Müşteri dilerse ek olarak Backup ( yedekleme ) hizmetlerimizden yararlanabilir. Backup
hizmetlerimizden yararlanan müşterilerimizin yedekleri uzak sunucularda tutulmaktadır.
11.6: Backup hizmetinden yararlanan müşterilerimiz, yaşanacak herhangi bir veri kaybı veya veriye ulaşamama
durumunda Clouda sorumlu tutulamaz. Müşteri yedeklemelerini local cihazlarına yapmalıdır.

12. Geri İade Koşulları

12.1: Clouda'nın kabul gördüğü geri iade isteklerinden, müşteri iade faturası kesemiyor ise KDV oranı kadar
kesinti yapar ve banka havale/eft ücretini kestikten sonra kalan ücreti iade eder.
12.2: Müşteri; sistem üzerine yüklediği kredi yada uzatmak maksadıyla yaptığı sonraki ay/yıl ödemelerini geri iade talep
edemez.
12.3: Yalnızca Türkiye lokasyon üzerinden sunulan Hosting hizmetleri için 72 saat (3 gün) iade süresi verilir. Bu süre
içinde iade alınır bu süre sonrası iade talepleri kabul edilmez.
12.4: Müşteri; alan adı, sunucu, yazılım, lisans ve diğer hizmetlerde geri iade talep edemez. Detaylı olarak iade durumları
İade Sözleşmemizde açıkça belirtilmiştir.
12.5: Geri iade isteği yapıldığı takdirde, Clouda bu isteği en erken 5 gün en geç 1 ay içerisinde gerçekleştirme
hakkını, şirketin o anki kararına bağlı olarak saklı tutar.
12.6: Kampanyalı hiçbir üründe kesinlikle geri iade yapılmamaktadır. Bir hizmetin alınması durumunda diğer hizmette
indirim veya maddi karşılık beklemeden iletilen ürünlerde kampanyalı ürün statüsünde değerlendirilmektedir.
12.7: Yapılan kampanyalar sonucunda firmamız kampanyayı durdurma, değiştirme, fiyat değişikliği yapma hakkını
müşteriye bildirmeksizin gerçekleştirme durumunu saklı tutar.
13. Arıza Durumları
13.1: Sunucular elektronik olarak çalışan cihazlar olduğundan dolayı gerekli ve optimal şatlar ne kadar sağlanırsa da arıza
yapma riskleri bulunmaktadır. Arızalanan sunucuların yedek parça temini veri merkezi tarafından yapılmaktadır.
13.2: Sunucu da çıkan arızalı parçaları ve yedek parçaları temin süresinden doğacak zararlardan firmamız sorumlu
değildir. Hizmet alan şahıs bu süre zarfında firmadan hiçbir hak talep edemez. Yeni parçanın ve arızalı parçanın kendisine
temin edilene kadar beklemek zorundadır.
13.3: Raid konfigürasyonundan kaynaklı hatalardan kurtarılamaz veri konumuna düsen diskler için kurtarma işlem
yapılamamaktadır. Bu durumda raid yeniden kurularak yedekleriniz varsa yedekleriniz yüklenir. Raid konfigürasyonu ve
yazılımsal hatalardan firmamız sorumlu değildir.
13.4: Sunucu hizmetleriyle verilen managed hizmetlerde yapılan hatalarda firmamız yaşadığınız veri kaybı veya
yaşadığınız zararlardan mesuliyet kabul etmemektedir.
13.5: Sunucu hizmetlerinde yapılacak veri merkezi veya IP değişikliklerinde sunucuların kapalı duruma gelmesinden
firmamız sorumlu tutulamaz. Taşımalarda cihazların aktif hale gelme süresi en az 2, en fazla 5 iş günüdür.
14. Yetkili Mahkeme ve İcra Daireleri
14.1: İs bu sözleşme bununla birlikte 14 madde ve alt baslıklardan ibaret olup, taraflarca okunup anlaşılarak imza altına
alınmıştır. (İmza altına alınma. Siparişin internet ortamında Clouda ’ya gönderilmesi ile gerçekleşmiş kabul
edilir). Clouda gerek gördüğü takdirde yeni maddeler ve/veya alt baslıklar ekleyebilir, çıkartabilir ya da
maddeler üzerinde değişiklik yapabilir. Müşteri bu değişiklikleri önceden kabul ettiğini beyan ve taahhüt eder.
14.2: Yıllık hizmet alan müşterilerimizin Yıl içerisinde ki enflasyon oranındaki değişiklikler nedeniyle ek fatura
çıkartılabilmektedir.
14.3: İs bu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların Çözümünde yalnızca Antalya
Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

ALAN ADI
HOSTING
SUNUCU
Önemli Bilgiler
Top